فیزیوتراپی در گیشا

درک این که ارتباط غیر کلامی تاثیرات را تحتتاثیر قرار میدهد
پاسخ کودک / والدین
نمیتوان فرض کرد که سایر متخصصان کودک / والد را آموزش میدهند
تعیین سبک یادگیری کودک / والد
با استفاده از ورودی از خانواده
تکنیکهای مورد استفاده برای ارزیابی اثربخشی در مهارتهای تدریس:
با داشتن کودک / والد، آنچه آموزش داده شدهاست را نشان دهید.
در حال توسعه استانداردهای هدف برای ارزیابی عملکرد کودک
عملکرد عملکرد در یک روش کار – محور
مراکز فیزیوتراپی گیشا
(رسیدن به یک فنجان
د. با داشتن توضیح در مورد آنچه که به کودکان آموزش داده شدهاس
مربی یا دیگران)
. از دیگر متخصصان کار کردن با کودک در مورد این که چطور
فرزندتان وظایف خود را انجام میدهد
با استفاده از یک چک لیست برای اطمینان از اینکه اهداف
ملاقات کرد.
تحلیل عملکرد تحلیل از طریق نوارهای ویدیویی
۵. موانع ارائه آموزش
الف. نگرشهای کودک / والدین و پذیرش نیازهای خاص
ب. نقش منفعل کودک / والد و نگرش نسبت به
ج- نگرشهای کودک / والدین یا انتظارات در رابطه
نتایج درمان
وضعیت شناختی کودک / والد
. وضعیت احساسی کودک / والد
کمبود کمبود پرسنل
عدم اعتماد به اعتماد به نفس
عدم تخصیص زمان اختصاصدادهشده برای جلسه درمان
عدم مشارکت اعضای خانواده و مراقبین در آموزش
کوششها
وضعیت فیزیکی. کودک
حواسپرتی در مناطق درمان
چیدمان معماری برای فعالیتهای کارکردی
مشارکت توسط خانواده و مراقبین
تلاشهای آموزشی
منابع محدود (پول، تجهیزات)
انگلیسی اولین زبان کودک / پدر و مادر نیست
فیزیوتراپی در منزل گیشا
نقص حسی:
سطح آموزش کودک / والدین
در آموزش در میان افراد حرفهای و حمایت
طول مدت ماندن بستری
فلسفه موسسه یا موسسه به سمت فرزند / والد
آموزش
یک “روز بد” دارد.
۶. رفتارهایی که باعث تسهیل یا ممانعت از میشوند
توانایی اتصال با والدین و والدین
الف شفاهی.
۱. خوشآمد گویی با کودک / والد در رفتار دوستانه / ممکن
دست دادن
۲. ایجاد نظرات مثبت
۳. درباره کودک خود صحبت کنید
۴. بازتاب دادن احساسات کودک تان
۵. توضیح دادن نیازهای فرزندتان
۶. قطع کردن داستان کودک / والد
۷. پاسخ فقط به اطلاعات بیماری
۸. شکست در ارائه بازخورد
۹. نشان دادن همدلی
۱۰. از کودک / سوال نکنید
تشخیص قارچ های سمی از قارچ های غیر سمی بسیار سخت می باشد پس سعی کنید تنها قارچها را برای مصرف غذای خود از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.